۱۳۹۴ خرداد ۲۶, سه‌شنبه

مجوز روسپیگری به زن در اسلام

آیا اسلام مجوز روسپیگری را به زنان مسلمان می‌دهد؟
    اسلام بیان می‌نماید که اگر مردی محصن(مسلمان و دارای همسر) با زن و یا دختر مسلمان و با رضایت او در خفا ارتباط جنسی مستقیم برقرار کرد و سپس خود با این موضوع اعتراف نمود و یا چهار نفر عادل او را در حین عمل مشاهده کردند (علم قاضی هم میتواند یکی دیگر از شروط اثبات باشد)، باید کشته شود؛ احکام این دستور مفصل است؛ در این حکم فرض بر رضایت طرفین است، حالت دیگر نیز در اینجا وجود دارد و آن اینکه اگر مردی با زنان روسبی هم ارتباط برقرار کرد باید کشته شود، منظور از روسبی در اینجا زنی است که برای مدت معین و با مبلغی مقرر و توافق شده خود را در اختیار مردی قرار می‌دهد.
اما آیا خود اسلام با روسپیگری مخالف است؟
آیا این دین در این زمینه دستوراتی را صادر کرده است؟
نظر قرآن در این مورد چیست؟
خوب به این آیه توجه نمائید:
    وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ النِّسَاء إِلاَّ مَا مَلَكَتْ أَیْمَانُكُمْ كِتَابَ اللّهِ عَلَیْكُمْ وَأُحِلَّ لَكُم مَّا وَرَاء ذَلِكُمْ أَن تَبْتَغُواْ بِأَمْوَالِكُم مُّحْصِنِینَ غَیْرَ مُسَافِحِینَ فَمَا اسْتَمْتَعْتُم بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِیضَةً وَلاَ جُنَاحَ عَلَیْكُمْ فِیمَا تَرَاضَیْتُم بِهِ مِن بَعْدِ الْفَرِیضَةِ إِنَّ اللّهَ كَانَ عَلِیمًا حَكِیمًا  (نساء/24) زنان شوهردار (بر شما حرام است) مگر آنهائی كه مالك (آنها در جنگ) شده‏اید، اینها احكامی است كه الله بر شما مقرر داشته و زنان دیگر غیر از اینها (زنانی که در جنگ به غنیمت گرفته اید) در صورتی برای شما حلال است كه با اموال خود آنها را اختیار كنید در حالی كه پاكدامن باشید و از زنا خودداری نمایید, پس هنگامیکه از آنها بهره بردید واجب است که مزد آنها را بپردازید و گناهی بر شما نیست نسبت به آنچه با یكدیگر توافق كرده‏اید بعد از تعیین قرار، الله دانا و حكیم است.
    در این آیه قرآن خطاب به مسلمانان بیان می‌نماید که هرگاه از زنی بهره‌(ی جنسی) بردید باید مزد او را بپردازید.
در اینجا تنها دو احتمال وجود دارد:
  این کسی که باید بابت بهرمندی جنسی از او مزدش پرداخت شود همسر رسمی اوست؟
 این زن، زنی غیر از همسران رسمی او هستند؟
    در حالت نخست اگر همسران او باشند، آیا مردان مسلمان باید بابت هر بار نزدیکی جنسی با زن خود به او مبلغی پرداخت کنند؟ قرآن در اینجا بیان می‌نماید که اگر از آنان بهره بردید مزدشان را پرداخت نمائید و این بدین معناست که اگر از آنان بهره‌ای جنسی نبردید لازم نیست که چیزی پرداخت نمائید.
    حال اگر گفته شود که این اجور(مزدها) همان مهریه است پس آیا مهریه عندالمطالبه نیست؟ آیا در صورت طلاق بدون ارتباط جنسی بر مرد پرداخت نیمی از مهریه‌ی زن واجب نیست؟ پس این آیه چیز دیگری را بیان می‌نماید. بنابراین منظور از این آیه هرگز نمی‌تواند مهریه باشد.
    از سوی دیگر اگر ادعا شود که این مزد همان مهریه است پس آیا مردان مسلمان بابت هر بار نزدیکی جنسی با همسر خویش مزدی را باید به آنان پرداخت نمایند؟
پس مردان مسلمان می‌توانند با زنان مسلمانان ارتباط جنسی برقرار نمایند به شرطی که مبلغی بابت استمطاع (در اینجا و طبق قرآن بهره‌ی جنسی)پرداخت.
    احتمالا اسلام در ابتدا روسپیگری را بعنوان یک شغل به رسمیت شناخته بود و کسانی از مردان مسلمانان به زنان روسپی مسلمان پس از نزدیکی جنسی مبلغی بعنوان مزد پرداخت نمی‌کردند.
  آخوندها با استفاده از همین دستور صریح قرآن، بیان می‌نمایند که مردان می‌توانند با هر زنی سکس داشته باشد به شرطی که علاوه بر مبلغی که خود قرآن از آن بعنوان مزد زن در نظر گرفته است مبلغی هم به آخوند صیغه خوان پرداخت شود!!!!!!
آیا این چیزی جر از هم پاشیدگی کانون گرم خانواده و نگاه جنسی به زن نیست؟
   پس اگر مسلمان هستید هرگز از مجور متعه ناراحت نشوید.

چرا از قانون جمهوری اسلامی در رابطه با مجوز ازدواج موقت مردان با زنان مسلمان بدون رضایت و اطلاع همسرشان گله مندید؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر